poniedziałek, 30 marca 2015

Sałatka ze stekiem i bekonem

Za oknem szaro, ale nie ma co poddawać się ponurej aurze;)! Jednym ze skuteczniejszych sposobów przeciwdziałania są oczywiście kolory na talerzu;) W moim klasycznym stylu proponuję Wam "resztkową" sałatkę z dużą ilością białka (odechce się Wam słodkiego;)) i witamin;) Zostało mi trochę steków, więc pokroiłam je w paseczki i odgrzałam na oleju kokosowym razem z paskami BEKONU. Tak, bekon jest całkiem fit bo ma niski indeks glikemiczny;)! Oczywiście ma trochę kalorii, więc raczej nie powinien stanowić podstawy codziennego żywienia, ale raz na jakiś czas jest jak najbardziej wskazany;) Na patelni z której zdjęłam mięso, żeby odrobinę ostygło podgrzałam odrobinę jaglanej, dodałam pomidorki cherry, awokado i voila;)! Zaserwowałam tym razem na miksie sałat z przewagą lodowej, nie można przecież ciągle wszystkiego podawać na roszponce;p



PS. Zapraszam na facebook.com/eatforfun żeby być na bieżąco ;)!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz