wtorek, 31 marca 2015

Kurczak w amarantusie

Wymyśliłam świetne wykorzystanie dla amarantusa ekspandowanego, ponieważ skoro na opakowaniu napisano, że można go stosować jako zamiennik mąki, to uznałam, że pewnie dobrze się sprawdzi jako panierka do kurczaka. Bardzo nie miałam ochoty na kurczaka z kurczakiem, chciało mi się tak bardziej domowo Emotikon wink I się udało! To jest jeden z tych niewielu smaków, które lubią wszyscy, włącznie z dziećmi i młodzieżą Emotikon wink Można użyć takiego kurczaka, tak jak ja, do sałatki, lub podać w większych kawałkach w ramach kotletów na obiad;) Teraz jeszcze muszę jakoś użyć go na słodko;) Coś wymyślę!
Sałatka typu classic ‪#‎eatforfun‬, czyli sałata, pomidor, czerwona cebulka i kurczak w amarantusie. Pyszkaaa!!! Emotikon heart
Czy to nie wspaniałe, że kurczak w panierce może być FIT;)?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz